Reklamační protokol
REKLAMAČNÍ PROTOKOL
Firma/jméno a adresa kupujícího:
IČ: DIČ: Poznámky: Zpáteční adresa pro zaslání zboží:(Je-li shodná s výše uvedenou, nevyplňujte!)
|
Kontaktní osoba: Telefon: E-mail:
|
Reklamované zboží:Datum nákupu: Číslo faktury:Datum převzetí zboží: |
Podrobný popis závady: *
*) Co nejpodrobněji specifikujte závadu. Podstatně tak ulehčíte i zkrátíte celý proces vyřízení reklamace. Návrh způsobu řešení reklamace (viz reklamační řád - bod 5. NÁROKY Z VAD):
|
Informace k uplatnění reklamace:1. Při uplatnění práv z odpovědnosti za vady (reklamace) u prodávajícího je kupující povinen předložit doklad o koupi, případně jiným způsobem nevzbuzujícím pochybnosti prokázat, že zboží bylo koupené v kterékoliv provozovně nebo e-shopu prodávajícího a kdy se tak stalo, a odevzdat reklamované zboží prodávajícímu, pokud se kupující a prodávající nedohodli jinak. 2. Vadou věci není opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.
Datum: __________________ Podpis kupujícího: ___________________________
|
Prodávající:Mgr. Barbora Červenková, se sídlem Vrbovecká 1228/10, 635 00 Brno, IČ: 01686151
Reklamované zboží zašlete nebo předejte osobně na adresu provozovny: Logopedie Červenková, Vrbovecká 1228/10, 635 00 Brno.
Datum přijetí reklamace:
Reklamaci vyřizuje:
Vyřízení reklamace:
Datum vyřízení reklamace: __________________ Podpis prodávajícího: ______________________________
|